Som i ett ramaskri från nysprängde tarmar!

Nu sitter jag hemma och har kommit på varför jesus var en vis man.... han hade ju ingen kärring!

Idag började vackert med massa missade samtal om diverse saker... dethar varit full fart hela dan iallafall, och snart så fadar den ut och man kanske kan känna lugnet, och då kommer den fantastiska tröttheten!!!


Jag har lyckast somna ifrån både the Big Lebowski och FightClub på 2 dagar... Hur kan det komma sig? igårkväll slog jag något form av rekord när det att somna som ett cp, Jessica sa att nu sover du! och jag svarade naturligtvis. "Näää jag bara kollar lite"
Hur kommer det sig att man ALDRIG kan erkänna att man sover? jag har nog inte erkänt det en enda gång i mitt liv!

Nu ska ska jag skjutsa hem dom jag har på besök, sedan ska jag inta skogsvägen 10!!!! MOHAHAHAHAHAHA!!!!! fan det har blivit lite väl mycket HE-man dom senaste dagarna...

Nej nu ska jag driva ur satan och demonerna ur kroppen!!! hmmm, undrar om jag har toapapper?


Over and out// micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0