Med röven tagen ur en sodapanna ska jag tukta dig i herrens lust och förmaning!

Vad väljer man mellan när alternativen är att ha ont, eller ondare? när alternativet att inte ha ont känns mer och mer avlägset, inte för att det skett nån förändring utan för rädsla av nånting...

JAg känner herren jesus krist smeker mitt anlete när jag slickar det kristna toalettgolvet med smak av sperma, piss och spya, en doft av verklighet som gör att en längtan till satans varma famn och lidande är nära förestående!

Med skev blick och svullen röv ser jag mongolerna komma med rykande gummikukar längs snår av avföring lik och bävrar, likt ett tåg av pingstvänner på väg till annu ett bokbål!
Kanske det var fel sorts svamp vi hade i såsen?


Kommentarer
Postat av: cattis

HAHAHA ja vad säger man.... Du är ju helt otrolig min vän =P

2009-10-21 @ 12:32:07
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Mari

Vilken poet =)

2009-10-21 @ 20:48:12
Postat av: Willysson

mycket potent poetisk talang som du just skådat!

2009-10-22 @ 00:49:30
URL: http://willysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0