Common people..

...She came from Greece she had a thirst for knowledge,
she studied sculpture at Saint Martin's College,
that's where I,
caught her eye.
She told me that her Dad was loaded,
I said "In that case I'll have a rum and coca-cola."
She said "Fine."
and in thirty seconds time she said.....

Vilken sinnessjuktbra låt:)
Är inne i 90-talet nu, lyssnade på alice in chains nya album och fick gåshud, lyssnade på pearl jams nya album och fick glädjefnatt. 90-tals ikonerna har gjort några riktigt bra skivor, nu väntar jag bara på att Soundgarden kommer att släppa ett album, då blir det förmodligen ståkuk fram till skivsläppet:)

Idag ska jag till läkaren för mina besvär med sömnen och andra saker, detta är inte ett påfund jag kommit på själv men det tjatas om det så man måste ju dit.

Pokern är på väg att lossna lite nu, har jag några kvällar till på rätt köl så kanske man kommer att få in en hacka snart mycket SNART.

så kanske det blir som i denna låt;)
..I'm never gonna work another day in my life
The gods told me to relax
They said I'm gonna be fixed up right
I'm never gonna work another day in my life
I'm way too busy powertripping
But I'm gonna shed you some light...



Nej nu blir det till att åka till läkaren sedan blir det lunch, efter det vetefan vad som händer, har nån några förslag är jag på!

Dålig vits jag hörde på ett pokerbord igår:
"What do u call a dog without legs?"
"nothing he cant go anywhere"

Over and out// micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0