3 ways of calling hell for life!

Som sann härskare i mitt egna universum så har jag beordrat mig själv och allt liv inom mig vila, den som trotsat mig har blivit straffade med att läsa leif GW perssons romaner. Karln är ju smart men skriver som ett CP!

Uppdateringen har jag inget försvar mot men kan kort och gott bero på skrivtorka och andra viktigare saker som.... porrsurf och poker!

Jag har iallafall kommit ett mycket längre steg i mitt beslut när det gäller viktoperation eller inte, jag hade möte med kirurgen på fredagen, och jag var en mycket nöjdare man/pojke när jag lämnade sjukhuset.
Jag har ju som sagt inte vetat alls hur jag skall göra ifall jag ska lägga mig under kniven eller göra någonting annat så jag hade lite ångest inför mötet med kirurgen. Dock tyckte han att mina tankar var mycket sunda och jag kommer att få träffa psykologteamet och så man får hjälp med tankemönstret inför mat.
det spelar ingen roll om jag gör en operation eller inte om jag inte kan leva med förändringen efteråt, och det är det enda som skrämmer mig med den... att göra operationen och sedan misslyckas för att man inte kan "sköta" sig efteråt.
Nu ska jag iallafall få hjälp med den biten och jag var tydligen de första som efterfrågade den här typen av hjälp..
JAg har inte bränt broarna för operation, utan vill jag så står jag långt framme i kön.

Annars var fredagen ett antiklimax av stora mått.

Har kommit på mig med vissa förändringar som gör att jag blir en smula förvånad över hur vissa människor kan ha inflytande över en.

Jag ska försöka ta mig in i guiness rekordbok genom att vara den första människan som under officiella former har onanerat under hela transibiriska järnvägen.
tror att det kommer att finnas stort intresse och överskottet skall jag skänka till världens barn!
En dag här i veckan kom jag på mig själv att ha sexuella tankar om en sax, men efter ett tags exprimentering och i viss mån pusslande så kom jag på att vissa saker ska stanna vid fantasier.

fan vad jag hoppas att SD kommer in i riksdagen, det skulle om nått vara räddningen för sverige.
Nu är jag för lite insatt i deras egna politik, men med tanke på att SD är lika populära i riksdagen som Eddie Murphy är i Alabama, så kommer de etablerade partierna vara tvugna att samarbeta över blockgränserna och kanske få den här skutan framåt igen!

nej nu blir det lite film och sedan någon form av försök till insomning..

Over and out// micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0