Remember that Jesus was inhailing vodka with satan!

Nu är jag tillbaka efter en tids häktning och lite annat tok.
Jag ska skriva mer om mina tankar och funderingar jag hade under tiden jag satt i mitt rum i Härnösand.
Jag har äntligen fått ljud i min dator och jag har saknat att lyssna på musik mest under den här tiden, finns så mycket som måste höras så jag blir alldeles uppspelt vid datorn nu.
Så därför blir det ett slentrianinlägg i dag;)
Jag ska jobba på södra berget i morgon med, det är nåt skit med henrik åberg tror jag som ska riggas, så det blir bra med slantar.
Nej nu ska jag runka bulle med herren jesus krist och kanske duscha!
Over and out//  micke willysson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0