Yo motherfuckers!

Nu sitter man här, lite mör efter en rolig dag.
Nja den började inte roligt med ett litet besök med min advokat, men vi lade upp lite grejer inför torsdagens rättegång.

Jag har varit på några rättegångar, men denna är värst.... Inte för att den är det grovsta jag varit inblandad i men det mest pinsamma, jag skäms som en hund.
Anledningen till att jag skäms som en hund är att huvudmannen har gjort nåt så fullständigt vidrigt, en annan anledning är att jag gjort en människa djupt besviken.
JAg bryr mig sällan om konsekvenser, gör det inte nämnvärt nu heller men det finns en sak jag inte vill ska hända!

Inte ens 2002 kände jag så här, och d¨å var det grövre saker som hände för min del, men då gick jag in i rättegången rakryggad, men det gör jag inte denna gång. inte ens nära.

Sedan begav det sig södra berget där vi ställde iordning för Wallmans salonger, och det är skitkul att jobba med dom där.... inte bra betalt men skoj på jobbet, så skulle man ha det jämt!!!! :)


det finns en sak jag måste ta upp.

Jag avundas människor som får hålla på med det de mest av allt gillar, och är dom genuint intresserade av att kunden ska ha det bra så är det ju perfekt.

Det började för några månader sedan att den otroligt välvillige, låt oss kalla honom Anrik... Hade en blänkare om en ny pokersida, jag gick in och startade ett konto och fick kontakt med sidans skapare(det låter som att han är gud, men riktigt så långt vill jag icke gå;) ), låt oss kalla honom anders!

JAg har ALDRIG varit med om en pokersida där jag har varit så välkomnad, och nu ska det sägas att jag icke när nån storspelare och kommer nog aldrig att bli heller:)
Han kommer med tips ger råd och det känns som att han ä'r genuint intresserad av att vi som är spelare skall ha det bra. Självklart vill han tjäna pengar på det, men vem startar en verksamhet man vill ska gå minus:)?
Sånna människor hoppas jag verkligen får lyckas.
Nu vet de flesta som känner mig att jag inte är nån bruntunga, utan det är en ärlig tanke jag har..
Vill ni lira poker och känna er som en kung eller drottning, regga er på www.cobrabet.com och använd regkoden willy.

Nej nu blir det till att se lite film och gå och sova:)

Over and out// mike




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0