Lucky ass motherfucker!

Igår var en skoj dag:)
Började med att jag surfade runt och hamnade på st.nu, och läste en artikel.
Artikel i sig var inte så intressant, tills jag såg vem som skrivit den då brast jag ut i skratt.
Jag ropade på lasse som kom in i mitt rum, jag höll för namnet och sade följande:
Den här reporten är säkert jättebra på sitt jobb men jag tror aldrig hon skulle få göra nån story om, tex "Hells Angels dolda sällskap" eller att hon skulle få göra en story "st i exklusiv intervju med den förrymda fången".
VArför då säger lasse?
Då tar jag bort handen och namnet kommer fram, Lotta Golis heter hon.
Lasse skrattar så att höll på att göra i byxorna.
sedan sa jag följande, tänk om hon får jobb i new york, och säger sitt namn på engelska Lotta snitch(säg det på engelska det blir skoj) hehe
Ja vi höll på att fila fram och tillbaka på den där grejen och det var riktigt skoj.

Sedan på kvällen drog vi iväg och skulle jobba, jag brorsan lasse och palle. Car riktigt skoj, och av nån anledning blir det mycket garv när jag jobbar, och allra helst med lasse och brorsan och det ska sägas att palle är riktigt skadad han med:)

idag då?? jo det är kalasväder, älskar verkligen snön.
Sedan har jag kommit på en sak idag, men jag får inga skojiga vibbar. detta gör mig knasig på allvar nu, det är riktigt jobbigt men jag får skylla mig själv.

Jo, jag kom på en sak till, jag hade otroligt flyt idag! Jag skjutsade in uffe till stan vid 24-tiden.
Mina fickor är så grunda så det kan hända att plånboken faller ut när jag öppnar bildörren.
Iallafall så ska uffe på shell på kolvägen(vid max) jag sitter i bilen, och ser nånting utanför och öppnar dörren för att kolla. åker sedan och släpper av uffe på krogen och ska åka hemöver, på motorvägen känner jag att plånboken är borta! Snabbt konstaterar jag att den måste vara på shell på backen, det roliga är att jag har 2500 i plånboken och är nu helt säker att dom är borta, jag hoppas bara att dom inte kastat den.
Kommer tillbaka till shell, cirka 35 min från att jag vart där. Kollar på backen, och där ligger den, översnöad så ingen har sett den! alla pengar är kvar, och jag känner bara WOW vilket flyt!
jaja, ibland kan även jag ha flyt;)



nej nu blir det napoleon dynamite och sova tror jag:)

Over and out!// micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0