I like snow...... Undrar hur Tiger har det i kylan?

Ja och nu menar jag inte den colombianska snön utan den vanliga hederliga vattenbaserade snön.

Det blir ljusare ute och jag känner att humöret blir lite bättre:)

Annars då??
Jo satt och surfade runt på aftonbladet och kom till en artikel om Tiger woods otrohet, sånna där saker gör mig spyfärdig att läsa om, I SPORTEN!!!! vafan har det med sport att göra??
Kan man kanske inte göra ett vettigt sportreportage om nån idrottare som inte får så mycket medialt utrymme, istället för en av världens mest exponerade personer... Om tiger vill knulla horor så självklart kan man skriva om det, men måste det stå i sporten?

Hur som helst så var det en kille som uttalade sig så här om Tiger woods i SPORTBLADET:
- jag var gift i 8 år och trogen hela tiden säger....... ja vem tror ni säger detta???

Ni som har läst det vet ju, men om man skulle göra en gissning så skulle kanske, Nån nikestjärna som Michael Jordan, agassi eller Carl lewis ha sagt det. eller nån annan kändis som tom cruise eller nåt.
Skulle man få 3000 chanser att gissa vem som skulle ha sagt "JAg var gift i 8 år och trogen hela tiden" Så inte fan skulle jag gissa på Hugh Hefner.... Hugh Hefner!!!!! jag skrattade så jag nästan dog...
Han säger detta när han är på en boksignering med en av sina 3!!! flickvänner:)
Jag måste säga att Hugh Hefner gör det förbannat bra som är trogen fast han har 3 flickvänner i 20-års åldern i sin säng dagligen, Hatten av for "honest Hugh"!

Artikeln har ni här;
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/golf/usaherrar/article6295973.ab

Jag förstår vad Hugh menar men det är kul att just han säger det, Amerika i ett nötskal:)

Nej nu ska jag se en film

Over and out/micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0