.................

Sitter framför msn nu, och jag är nervös inför morgondagen....

Men en annan sak som jag nyss fått reda på gör mig uppriktigt ledsen.
Känner en oerhörd vanmakt, jag har gjort allt men när min hand lyfts så verkar det gå käpprätt åt helvete.

Jag kan inget göra, jag vill ju trots allt väl men ingen av dignitet lyssnar.


just nu vill jag bara sova och önska att det blev fredag så jag slapp morgondagen.

Solskenet idag stod min käre vän Johanna för hon kom förbi med en tidig julklapp bestående av knäck, mycket gulligt av henne måste jag säga:) mycket tack och stora kramar:)

Det andra solskenet stod hans och suzi antonsson för, samt det lilla charmtrollet Oscar:) han gillar mig av nån anledning:)
Sedan hade vi ett litet troll till, men jag är svinkass på namn så det får jag lära mig senare:)

Nej nu blir det till att varva ner inför morgondagen....

Over and out// micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0