Blazon stone...

Fantastisk låt med ett fantastiskt band... Running Wild, sångare ´är Rolf Kasparek alias rock n rolf.
Me nu är det inte därför vi är här, vi ska sjunga en sång... eller.......

blev upp i morse och biljäveln såg ut som en igloo, men på sista sucken startade den.

nu ligger jag lite halvtaskigt på jessicas hallgolv, tänk om hon kunde dammsuga för jag hostade just upp en hårboll;)
Vi har just avnjutit en delikat lunch, jag tog en texasbiff och jessica tog en adekvat tillredd kyckling med baconsås. like we say in sweden, findus is the shit!

sedan har william härjat med mig i lekrummet, riktigt skoj.

nej nu kom Erika förbi så nu blir det kaffe och rännskita som står på tapeten:)

over and out/micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0